söndag 19 januari 2014

Minus 12

Den här veckan är det med sorg i hjärtat som jag skriver om vad jag gjort mig av med. Jag har nämligen tappat en hemstickad vante. Det är jättesorgligt och inte minst kallt om fingrarna. Typiskt nog händer det samma vecka som minusgraderna gjort entré i Skåne.

In har bara tre saker kommit: tidningen Buffé, en T-shirt och en vattenflaska från Actic (T-Shirten och vattenflaskan fick jag som belöning för ihärdigt tränande!). Sex saker har försvunnit: En vante, ett hemmagjort halsband, men hemstickad dockkofta, ett vykort, en dvd och ett wii-spel (vilket gjorde en 6-åring lycklig).

Det roligaste är att ge bort saker till någon som verkligen blir glad, barn är tacksamma på det sättet. Det är gott att veta att mina tillhörigheter får goda hem.
 
Ställningen är alltså (parentesen är denna veckas resultat)
IN: 16 (3)
UT: 28 (6)
TOTALT: -12 (-3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar