torsdag 19 september 2013

Gott och blandat

Ibland har jag inte så mycket funderingar som går att publicera här. Idag är en sån dag, kanske för att jag varit på utbildning i 2 dagar och har hjärnan full av nya och repeterade jobbtankar. Därför kommer det bara små korta rapporter från livet idag.

Idag är första gången jag bröt mot mitt köpstopp, det var helt beroende på grupptrycket, alla andra köpte dricka och chokladcrossiant, så det gjorde jag också, nästan utan att märka det förrän efteråt. Gott var det, men fullkomligt onödigt.

Jag har inget att ta på mig. Jag står varje morgon i min 7 kvm stora klädkammare och hittar inget jag vill ha på mig. Det som är annorlunda mot tidigare är att jag känner att jag inte heller vet vad jag skulle vilja ha på mig. Jag vet inte vad jag vill ha för stil, bara att jag vill ha något annat än det jag har. Jag kan inte ens komma på vad jag trivs i. Så det blir okejiga lösningar varje dag. Inte speciellt snyggt, eller välmatchat eller kul, men okej. Jag bryr mig inte heller så mycket för jag vet ju att jag kommer att bli sådär fantastiskt snygg när jag väl kommer på hur jag vill se ut. Någon som känner igen sig?

Idag börjar min buggträning igen. Det finns inte så mycket att säga om saken mer än att jag är glad för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar