söndag 30 mars 2014

Veckans stolthet

Den här veckan är jag sjukt stolt över mig själv och vad min kropp klarar av när bara viljan inte sviker.

I måndags sprang jag 1 km på 5:04. Det är våldsamt snabbt för att vara jag.
I onsdags tränade jag ett stenhårt reshapepass med många benövningar
I torsdags tränade jag först ett pass på dagen och masade mig iväg till buggen på kvällen  (trots att min partner bangade)
Igår tränade jag ett roligt gympapass med massa brottning och närkontakt och hade sedan trädgårdstjänst hos bror min.
Idag powerwalkade jag 6 km i skogen (tanken var att vi skulle jogga, men efter all belastning på mina ben i veckan var det som att ha vedträn till ben och springa i gyttja).

Tänk vad vi kan om vi bara ger oss den på det. Inte trodde jag att jag skulle klara att träna 6 gånger på en vecka för ett år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar