torsdag 8 augusti 2013

Första inlägget

Det är alltid svårt att skriva första inlägget i en blogg, det är lite som att det inlägget sätter kursen för bloggandet framöver. Därför börjar jag med att berätta om idén.

Jag och en kompis var ute och åt tillsammans i tisdags och då berättade hon hur bra hon tycker att jag skriver, jag tror att jag tackade för komplimangen, men försökte styra in samtalet på något annat. Jag blir alltid lite generad när någon berömmer mig. Trots detta sådde hon ett frö. Jag kan skriva! Jag kan också tänka och filosofera över viktiga och oviktiga saker. Jag kanske skulle kombinera dessa två och starta en blogg där tankarna kommer fram! Tänkt och gjort. Välkomna till min nya blogg!


2 kommentarer:

  1. Nu blev jag glad. Jag har saknat att läsa dig.

    SvaraRadera
  2. Tack! Denna gången blir det mindre ego och mer funderingar över världen, men jag hoppas att det kan vara kul att läsa ändå!

    SvaraRadera