torsdag 1 januari 2015

2015

Nytt år och nya möjligheter.

Jag är inte en sån som avger nyårslöften, men jag har som många andra förhoppningar kring det nya året och får en känsla av en ny chans att leva det liv som jag längtar efter. Dumt egentligen för varje dag är en ny dag  på samma sätt som det är på nyår. Men nyår ger ändå en stämning av pånyttfödelse och när det stämningen ändå finns är det lika bra att hänga på och ge livet en ny chans.

Jag hoppas att jag under 2015 kommer att lära känna min pojkvän ännu mer och att vi tillsammans vandrar vidare genom livet. Att vi fortsätter skratta, gråta, skåla, glädjas, prata, diskutera och bara vara tillsammans hela året (och mer därtill).

Jag har för avsikt att fortsätta ta hand om min hälsa genom att äta mer medvetet. Jag har också lovat min karl att springa Sydkusloppet i maj, vilket innebär hårdträning fram till dess.

Slutligen tänker jag sätta min konsumtion på prov och ha köpstopp under de sex första månaderna av året. Det kommer jag nog blogga en del om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar