söndag 29 juni 2014

Veckans 5

Förkylningen från förra söndagen har haft mig i ett järngrepp hela veckan, detta till trots har det varit en fin vecka, men många glada stunder. De fem bästa får ni här:

* En promenad på stranden igår tillsammans med min karl, som avbröts av glassätande. Riktigt god glass faktiskt. Havet på sommaren är nog bland det mest rogivande som finns.

* Lila ränder har jag målat i min hall, det blev inte så tokigt.

* Jag höll i jobbgympan (jag vet, kanske dumt med förkylningen, men jag kan inte svika mina kollegor), jag körde lite hårdare med dem än förra veckan och fick beröm av alla som var med.

* Min kollega fick en dotter förra söndagen och min andra kollega fick en son i torsdags.

* Min vän har varit med om något som hon längtat efter och jag är så glad för hennes skull. Vad det är kan jag inte avslöja här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar