söndag 15 juni 2014

Veckans 5

Den här veckan har varit svår för mig. Jag har mått ganska dåligt och det är stressigt på jobbet. Men det har hänt långt mer än 5 bra saker ändå så här kommer veckans 5 godingar.

1. Jag sprang Malmömilen på 64 minuter och 39 sekunder. Det är så himla mycket snabbare än jag trodde. Jag tänkte mig 70-75 minuter och så blev det långt mycket bättre, nästan så att jag överväger att göra om det någon gång.

2. Idag var jag på 2-årskalas för Västergympa i Lund, detta är en möjlighet att komma ut och röra på sig flera gånger i veckan och det är helt gratis!

3. Lunch hemma hos min kollega som är föräldraledig/har semester i väntan på barnets ankomst, det var mysigt och välbehövligt.

4. Min magnetvägg blev superbra.

5. Jag blev av med mitt aktivitetsband, vilket inte är den bra grejen, utan att jag idag fick sms från min pojkvän att det ligger på hans soffbord och väntar på mig. Det var en lättnad att inte ha slarvat bort det och att jag kan fortsätta samla statistik över mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar