söndag 22 juni 2014

Veckans 5

Söndag och jag sitter här med snuva och känner mig som den mest förkylda människan i världen. Men det innebär inte att veckan varit dålig. Fem goda kan jag nog klämma fram.

1. Midsommar i Mälarhusen. Jag har bott 2 nätter i en liten, men mysig stuga tillsammans med mina närmaste vänner och min pojkvän. Trots obekväma sängar var det fantastiskt att vakna vid sidan av den vackraste mannen i världen.

2. Jag fick den äran att hålla i jobbgympan denna veckan för att vår ordinarie ledare har semester. Det gick bättre än väntat och jag fick minsann lite träningsvärk.

3. Idag letade jag och min goda vän M efter träd, stenar och annat i skogen så att vi kan träna på hinderbana inför nästa års Malmö Toughest. Det kommer att bli riktigt kul att åka till skogen nästa vecka.

4. Det allra finaste ögonblicket var nog ändå när jag kom till Mälarhusen och stiger in genom dörren och min guddotter får syn på mig och kryper så snabbt hon kan till mig för att komma upp i min famn. Kan något annat göra en varmare i hjärtat.

5. Vi fick vars en bok som sommarpresent på jobbet. En bra present tycker jag som älskar böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar