söndag 31 augusti 2014

Veckans 5

* Det absolut bästa denna vecka var att jag äntligen kom iväg och hälsade på min älskade farmor. Hon är så himla bra och snäll och jag är så himla dålig på att hälsa på. Men i måndags fick vi äntligen lite egentid.

* Min bror har kommit hem från en resa i Australien, så i går samlades hela familjen igen. Det är gott att ha honom nära.

* Jag började jobba igen i onsdags, det var faktiskt helt ok. Det allra bästa var att träffa alla fina kollegor igen. Det värmer att ha vänner på jobbet.

* Katten kom hem efter en månads semester i storstan igår. Hon har i princip inte varit nära mig sedan hon kom hem, men det är gott att höra hennes ljud här hemma igen.

* Jag och karlskrället har bokat vår första utlandsresa tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar