söndag 17 augusti 2014

Veckans 5

* Att träffa min pojkvän igen. Det var nästan lite nervöst, men så himla härligt.

* För ett par dagar sedan var pojkvännens äldsta dotter lite nere och jag gick till henne för att kolla om det var något som jag kunde göra för henne och då anförtrodde hon sig till mig eftersom det finns saker som pappor inte förstår. Efteråt fick jag en stor kram.

*  En annan dag var jag och pojkvännen ute och sprang en runda tillsammans med minsta tjejen. Blev massa lek och klättrande och sånt, väldigt mycket roligare än att bara springa rakt fram.

* Idag var jag hos föräldrarna och käkade kvällsmat, fick fläskstek med knaprig svål, potatis och sås. Klassiskt och urgott.

* Jag har lärt mig att tapetsera. Det var inte så svårt om man bara är noggrann och det har jag en tendens att vara. Så ytterligare en skill tillagd på händighetslistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar