söndag 13 juli 2014

Veckans 5

Den här veckan har jag varit trött som tusan, men det kanske delvis beror på allt kul som hänt. Veckans 5 godingar kommer här:

* I tisdags var jag ute och tog ett glas och åt en bit mat med min diakoner. Det är en ynnest att få ha arbetat tillsammans med dessa kvinnor, och ännu större ynnest att få ha kvar dem som vänner.

* I onsdags träffade jag och min pojkvän mina goda vänner och de tyckte om honom. Det betyder massor att mina vänner tycker om den jag blivit kär i. En riktigt trevlig kväll.

* I torsdags och fredags passade jag ovanstående vänners hund. Egentligen är jag rädd för hundar, men denna tokiga lilla vovve är så himla mysig och jag älskar verkligen promenaderna med henne när hon är här.

* Jag har klarat av att göra 10 armhävningar på tårna. 2 gånger! Det betyder att jag blir allt starkare!

* I morse fick jag mannagrynsgröt. Det var längesen sist, men attans vad gott det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar